Human Being;
Leg's Note
I'm Florence , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my Tagboard .Navigate around here. Kamsahamnida.
 Blackforest[s]

Wechat;
A cup of tea or coffee

Followers;
Lovely buddies

Lastdate;
Story before
Credit;
my leader here
Template , header and background by AtinTory. 50% Thank to Mayra. Other help . Edit By Yours....
Proud to be Malaysian!
Sunday, 13 January 2013 - Permalink | 11 Comments



Actually, it's have been a long time I wanted to post this . :)
No... I felt unsatisfied with her. Sorry :) but , you're too much ! 
Like you all knew , nowadays .. People do like British thingy such as handbag , blouse , shoes and purse.
Yes, I do like british stuff too but I'm not kinda obsessed like something .

This happen to me on last year. Wanna know the story?


Yeah? did you guys read the above status? HAHAH freaking funny and you're so much stupid girl. Sorry . She's my schoolmate.
The last year on october , I did posted on twitter .. "Bangga sangat dengan Bristish . Malaysia ke mana?"
But that wasn't you. Before I knew the girl did insulted me on facebook .. My friend told me about that.
Sorry ya? THAT WASN'T YOU.
Why you must felt that I'm posting about you?hahaha and I wondered.. How did she knews that I've posted something like that on twitter. Must be her friend.

She said me , "trip putih at facebook?" I don't thinks so. You dengki? You tak payah nak jatuhkan I dengan cara begitu. 
Siap post picture pegang kain bristish tu lagi ok. Dia bagi tunjuk dekat saya. pergh . tak kesah ..
dia yang sakit hati dengan saya. :)

Ini blog saya , suka suka saya nak tulis apa? Kau dengki , buatlah blog. Kau tulis pasal saya , nanti pasti ada entry balasan utk kau.

Sekian

Labels:


Blogger rodiyatul akmar said...

schoolmate awak tu perasan eh awak tweet kata kt dia ? haha sabar je la k :D

 
Blogger Florence Ayum said...

a'ah .. apa boleh buat kan .. dah dia macam tu :D

 
Blogger S A N D R A said...

hehe..wah ada silent reader ba u ne.hhe She's just jealous with u. jangan fkir sangat laa. hhe

 
Blogger Sya Chot .. said...

sabar jer laa dapt orang mcm tuuu..terasa terlbh..hehe

 
Blogger Florence Ayum said...

thank you guys ! :D

 
Blogger Ƞurul Ƨyafiqah said...

Over pulak 'schholmate' Flo tu. Haihh, ingat dia sorang je ke. Tulah tak siasat dulu. Pedulikan kata2 'indah' dari dia. Anggap macam angin yang dah pergi. Hahahah xD

Chayok, chayokk ! :D

 
Blogger ELFarahin said...

fanatiknya budak tuu (-..-)

 
Blogger cik lemon said...

haha. tu lebih fanatik tu

 
Blogger cik lemon said...

haha. tu lebih fanatik tu

 
Blogger @lice Moonlight said...

aduih, banyak sangat fanatik skrg ni... bergegar dunia..seriously.

 
Blogger Florence Ayum said...

apa boleh buat .. hahaha dah dia terlebih perasan sangat ... dia fikir saya tak kerja yg lain nak dibuat selain mengutuk dia. :D susah juga mahu bertimbang rasa dgn manusia macam dia..

 

Post a Comment